muqaddimah

"Allah (sentiasa) hendak meringankan (beban hukumnya) daripada kamu, kerana manusia itu dijadikan berkeadaan lemah" (Surah An-Nisa:28)

flower

Wednesday, September 14, 2011

auni huwaina penyejuk hati pengubat sepi,,

syukur alhamdulillah...alhmdulillah..alhamdulillah..kerinduaan membawa ku ke rumah..tenang dan damai nya hati ini bersama dgn si kecik kesayanganku..ya Allah..terima kasih kerna memberikan peluang ini utk bersama keluargaku..kesempatan ini akan ku gunakan sebaik mungkin..insyaAllah..ya Ilahi...eratkanlah ukhuwah kami sekeluarga..moga kami bersma2 mencapai redhaMu..dan berada di landasan syariatMu..
kepulanganku di sambut baik oleh along sekeluarga. karenah si kecik ku tempuhi dengan kesabaran..kerinduaan ku pdnya membuatku nekad utk pulang.alhamdulillah..smpai juga hajat ini untuk berjumpanya..dari uitm sehingga ke rumah..auni berada di pelukkanku..subanaAllah..damainya hati ini bersama si kecil...bahagia yang ku rasakan..pertama kali aku melihat wajahnya..cukup membuatkan aku jatuh cinta padanya..kehadirannya dalam keluarga kami cukup membahagiakan kami sekeluarga..alhamdulillah..bahagiany!!!!!!!!!!! seperti tidak ingin berjauhan dengannya..
saat ini ku tunggu2..kini ku dapat merasai nikmat bersama si kecil....seronoknya!!!!!semoga kasih sayang yang di curahkan akan menjadikannya seorang insan yang berguna dan menjadi anak yg berbakti kpd orang tua dan agama..InsyaAllah..:) moga sinar cahaya pd dirinya akan terus bersinar..insyaAllah..mnjdi penyejuk dlm keluarga..:)
buat auni,,,,anak kecil yg disayangi,,,,,cik su syg!!!!!auni...moga menjdi anak yg solehah dan muslimah  sejati..Amin ya Rabb..:)

No comments: