muqaddimah

"Allah (sentiasa) hendak meringankan (beban hukumnya) daripada kamu, kerana manusia itu dijadikan berkeadaan lemah" (Surah An-Nisa:28)

flower

Sunday, October 16, 2011

.... :'(

sekian lama aku menghidapnya...ya Allah..kuatkan aku..tika ini,aku benar2 lemah...aku hanya mampu mengalirkan air mata saat kesakitan mendatangiku..malamku sepi dengan tangisan menahan sakit..Allahuakbar!sesungguhnya tidak Engkau uji aku melainkan ianya mampu untuk aku tanggung..ya Allah..berikan kekuatan untuk aku...
andai kata nadi ini mula terhenti...Engkau hentikan ia pada pengakhiratan yang baik...
ya Allah...lemahnya diri ini...aku tidak mampu menyembunyikannya lagi..aku gagal untuk menjadi seorang yang kuat...aku lemah!segala yang ku sembunyikan diketahui juga akhirnya....ya Allah..sembuhkan ia..aku tidak ingin menambahkan beban orang tuaku..yang mana, mereka sedang sibuk membuat persiapan buat kenduri akk ku...ya Allah..kurniakan aku kesihatan yang baik...agar diri ini dapat membantu orang tuaku...seminggu lagi majlis itu akan berlangsung..semakin hari semakin sibuk..ya Allah....izinkan diri ini untuk berkongsi kegembiraan hari itu...

No comments: