muqaddimah

"Allah (sentiasa) hendak meringankan (beban hukumnya) daripada kamu, kerana manusia itu dijadikan berkeadaan lemah" (Surah An-Nisa:28)

flower

Sunday, April 28, 2013

Allahukabar

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum..
Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!
Tiada yang lebih berkuasa melainkan Dia yang Esa..
subhanAllah..Bumi semakin pantas berputar. pada paksi yang sama, pergerakkan yang sama, namun dunia ini terasa amat sekejap. waktu semakin menceburi isi bumi. setahun bagai sebulan dan sebulan bagai seminggu,seminggu bagai sehari.. Allahuakbar!
begitulah kehidupan ini. semakin ari semakin terkejar untuk menuruti kehendak waktu dan tanggungjwab yang digalas. mohon kemaafan jika ada permintaan yang xdapat ditunaikan. tak mampu lagi buat waktu ini meneruskan sambungan cerpen hari tu. afwan ya sohabati. InsyaAllah, jika ada kepalangan, akan dipenuhi janjinya..
semoga bila datangnya cuti semesta akan datang,insyaAllah, akan dipenuhi janjinya. semoga Allah mengizinkan diri ini untuk terus nikmati dunia dalam mencari keredhoaanNya..:)

sekian untuk kali ini. afwan untuk segala kekurangan, yang baik itu hadir dariNya yang amat sempurna, yang buruk dan kurang itu hadir kerana kekurangan insan dhoif ini..mohon ditegur jika andai khilaf..wasalam..

No comments: