muqaddimah

"Allah (sentiasa) hendak meringankan (beban hukumnya) daripada kamu, kerana manusia itu dijadikan berkeadaan lemah" (Surah An-Nisa:28)

flower

Sunday, September 11, 2011

gumbiranya..:)

assalamualaikum duhai pembaca2 setia..hehe..ramai je yg dtg membaca??haha..alhmdulillah..msih lagi kita brjmpa di slot kali ini..brsyukur pdNya kerana mengerakkan hati ini untuk meng'update blog ini..maaf la ya..atas segala kekurangan blog ini..(",)
untuk slot kali ini tak ada apa unsur2 ilmiah yg diri ini nak share kan.cuma berkongsi rasa gembira di hati..gembira dipertemukan dgn shbt2 seperti kalian...syukur alhamdulillah..
dalam meniti kehidupan yg serba mencabar ini..terkadang diri ini terleka..dan adanya shbt2 yg menyuluhkan chya buat diri ini..alhmdulillah..moga diri ini trus d landasan agmaNy yg benar..insyaAllah... kehidupan di sini hanya buat seketika..dan apabila sampinya masa.kita juga akan pergi menghadapNya.. dan diri ini mohon ampun maaf andai ada khilaf yg di lakukan..segala keterlanjuran harap di maafi ya (mood raya) hehe..
dalam kita brgembira..jgn dilupa pd yang lain..(",) sedar atau tak..telah 11 hari sepupuku kembali ke rahmatullah..ya Ilahi..sampaikan salam kerinduaan ini buatnya.tempatakan dia di tempat yang selayaknya untuknya...tempat di mana Engkau letakkan buat orang2 yg Engkau sayangi...moga dirinya bergembira di sana..kurniakan kebahagiaan buatnya di sana..setelah sekian lama dirinya menghadapi bunga2 cinta dariMu..kurniakanlah dia dgn kebahagiaan di sana..Amin ya Rabb:)

No comments: